Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

reede, 1. juuli 2016

Kahanemine

Elukogemus ütleb, et suureks ja väikseks jäänud lemmikriided tuleb alles hoida. Pea see ümbermõõt ei muutu ning ka vana mood tuleb alati tagasi.

Mida, aga, teha suureks jäänud kingadega.
Selle suve alguses avastasin, et mul pole midagi jalga panna, kuna kõik mu suvekingad on mulle suured. R
eaalselt loksuvad jalas.
Müstika.

5 kommentaari :

  1. see on küll müstika :O oled mingeid varvastele tõusmise harjutusi tegema hakanud või mis?!! (mitte et ma teaks, et see jalanumbrit vähendaks, aga tavaliselt vananedes jalanumber suureneb, kuna jalg vajub rohkem maadligi)

    VastaKustuta
  2. Küll need jalad suve lõpuks jälle paiste tagasi lähevad. Praegu pole ehk piisavalt palavaid ilmasid olnud. Mul on õhtuks alati jalanumber suurem kui hommikul oli.

    VastaKustuta
  3. Ei ole harjutusi teinud:)
    Ma ei mäleta eelmisi suvesid. Ehk oligi kuumem. Jalad jah paisuvad kuumaga ja eks jakats venib.
    Aga müstika, et KÕIK kingad....

    VastaKustuta
  4. Meenus Ivan Orav, kes kulutas jalgu nii palju, et pidi laskma püksid lühemaks teha :)

    VastaKustuta
  5. No tänan väga:D ma olen jalad väikseks kõndinud:D

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!