Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

reede, 31. mai 2013

IAmsterdam

Uskumatult armas linn täis kontraste. Kõrvuti murul päikest võtmas rättidega, tahvlit näppivad neiud ja bikiinides blondiinid. Tõmmu mees koos oma väga lühikese keti küljes oleva varbaotsteni kinnikaetud naisega ning Armani minis ja stilettodes äridaam rolleri seljas. Tõelised machod neegrid ning rõõmust helgav homopaar.
Mahuvad ära. Kõik on õnnelikud ja rõõmsad....

Raudteejaama peldikus korjab raha ja tervitab naisi ülevoolava lahkuse ning pulbitseva rõõmuga väärikas eas moslemimees. Helloo, sweetheart ! Hi, darling...! kullake, armsake, astu edasi, kuidas päev on läinud. Tere tulemast....
eee... ma tahtsin tegelikult ainult pissile...

Liiklus seisab. Kohal on kiirabi, politsei ja tuletõrje. Ei ole õnnetus juhtunud. Keegi korpulentsem kodanik on kiirabiga koju toodud ning kanderaamiga ei mahu trepist üles. Päästetöötaja on riputanud kanderaami redeli otsa ja kodanik veetakse üles, kolmandale korrusele, et ta siis aknast sisse transportida.

Linn, kus jalakäija pole väga mugav olla. Mitte autode pärast, vaid jalgratturite pärast. Nad kihutavad sust paremalt ja vasakult ja väga kiiresti ja neil on alati eesõigus.

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!