Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 11. aprill 2012

Kus pidada sünnipäeva

Mu blogi püsilugeja teab, et märts ja aprill on mu jaoks tegusad peo-kuud:) Kuna taas on juubelite-aasta, siis ideid, mida küll teha, kuhu minna ja kuidas, napib alati. Et teistel inimestel kergem oleks, siis mõned soovitused möödunud toredatest pidudest.

RMK majakesed. Võimalik on neid rentida ja siduda mõne hariva loodusmatkaga. Meie käisime vaatamas linde ja karvaseid veiseid. Aga kõige lahedam oli ekskursioon metsa. Jah, just, metsa. Spetsialist rääkis miks lehtpuud ja segametsad on vajalikud jne. Ülimalt huvitav ja uus info minu jaoks.


Ekskursioone võib teha ka siseruumides. Näiteks on Saku õlletehas teinud ekskursioonidest korraliku äri. Umbes tunnike veetakse mööda tootmishooneid ringi, seejärel õlle degusteerimine ja pidu.

Mu mees ja tema sõprusringkond on spordihullud. Kui kossuturniir, 10-võistlus või golf tundub teile sünnipäevaks liiga ekstreemne, siis soojalt soovitan kroketit. Sobib kõigile vanustele, võimaldab higistamata pidulikus riides väärikalt liikuda ning samal ajal intelligentset vestlust arendada:)

Meeldiv koht on Kullamaa viburada. Esmalt tehakse koolitus, seejärel mõnus "võistlus" kaunis looduses. Sööminguks on varjualune. Vist oli saun ka.

Mulle tundub, et paljudele meeldib, kui saab oma kätega midagi teha- näiteks pidu Laitse lossis, millele eelneb Tauno Kangro stuudios kaminapaistel palja mmm... meesmodelli järgi kujukeste modelleerimine.

Toit töötab ka alati. Toiduakadeemias on mõnus väiksema seltskonnaga koos kokata ja pärast tehtut nautida. Olen käinud ka veinikoolitusel sünnipäevapeo soojenduseks. Kahjuks ei mäleta firmat, kes korraldas. Aga ju netist leiab, kui otsida.

Paraja koormuse, piisavalt muljeid ning emotsioone annavad ka nö  maastikumängud. Tänapäeval on nende nimeks vist fotojaht, aardejaht jne. Sisu on sama, tuleb läbida kontrollpunkte, täita teatud ülesandeid mis seotud päevakangelasega. Sobiv tegevus ka talveks- näiteks olen matkanud lumisel Kõrvemaal.

Päris mõnus, aga üsna kallis koht on Laitse rallipark. Ma ei tea, kas juba on valmis, aga lubati laste jaosk ehitada liikluslinnak, mängumaja jne. Täiskasvanutele siis tegevused mis seotud autode ja rallimisega, Adrenaliin on garanteeritud.

Käisin sünnipäeval, mille kontseptsioon oli lihtne. Pidu toimus tööpäeva õhtul Peoperemees oli kutsunud esinema oma lemmikbändi. Ansambel tegi 3 setti, lisaks pakuti luksuslikku mitmekäigulist õhtusööki, Vaheaaegadel olid  kõned  ja väike viktoriin ja sai omavahel rääkida. Üllatavalt tore oli.

Üllatavalt populaarne oli ja väga hästi töötas fotosein. seinale oli kleebitud sünnipäevalapse nn vanu pilte, mida sai vaadata. Lisaks oli proff fotograaf, kes tegi siis selle taustal pilte. Sa ei usu, kui palju neid tehti.

Head õhtujuhid Jaan Kirss, Marek Sadam, Are Tallmeister
Head peokohad Viimsi ja Kaberneme peomajad. Sõpruse ärimaja kohvik
Hea bänd ansambel Onud. Fantastiline mitmehäälne vokaal, huvitavad seaded ja hea huumor

vaata ka seda postitust, mida mängida
ja veel üks hea link

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!