Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 12. mai 2010

Eesti Ekspress on valevorst

Ma olin üks nendest, kes sai Eesti Ekspressi testversiooni ning palve anda tagasisidet. Ma üldjuhul ei viitsi ankeete täita, aga kuna telekava kadu oli nii karjuvalt vale ja ebaõiglane, siis võtsin selle aja ja kirjutasin südantlõhestava pretensiooni.
Siis ilmus  päris uus leht ja minu palvet polnud loomulikult kuulda võetud.
Kommentaaridest, mis uut Ekspressi saatsid ja Facebookis loodud lehest järeldasin ma, et ma pole ainus. Isegi Mihkel Raud uuris Hõbemägilt, mis värk. Vastus oli bla-bla (tegelikult vastust polnudki) kokkuhoid, öko jne.
Igal ettevõttel on õigus teha oma toode selliseks nagu ta seda tahab. Jah, ma olen nende paari kuu jooksul ilma vana-hea ekspressi kavata täiesti elus. Postimehe oma ajab asja ära küll.
Aga mind vihastab väga, et normaalse telekava asemel on EE vahel nüüd klantsvärviline sedeliuudiste vihik. No mis mõttes? Kokkuhoid? Öko?? Leht on nüüd üks suur tervik?
Seda saab trükkida ja telekava ei saa?
Tehkegi siis üks tervik ja ärge neid vihikuid mulle ka lehe vahele pange.

(Ma ei väsi samas ka imestamast, et leidub endiselt idoote, kes sellistesse reklaamivihikutesse  reklaami ostavad. Kas nad tõesti usuvad, et lausreklaami vahel olev kuubik töötab?? Ja - kas tunnete kedagi, kes tunneb kedagi, kes loeb selliseid eriväljaandeid. hamba-kindlustus-aia-grilli- jne jne jne erid. Ajakrjaniku poolt copy-paste kokkukogutud klišeetarkused reklaamikastmes.
Või äkki ikka loetakse? Alles siin ükspäev üritas üks müügiagent selgitada, kuidas kõik normaalsed inimesed hoiavad tema Suve ABC-d terve suve jooksul autos, et kui 10. juulil tekib soov minna kuhugi, siis saab juunikuus ilmunud vihikust järele vaadata... )

Aga no mis mina sellest tean. Mina ei ole normaalne. Ja mind vihastab kui mulle jama aetakse.

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!